sobota, 12 listopada 2016

Złota piękna jesień - Klaudia


"Początek może być wielki albo mały, bardzo mały.
 Ale czasem od czegoś małego mogą się zacząć wielkie zmiany." 

Pogoda, którą mamy za oknem nie jest zbytnio zachęcająca do życia mimo to robię co w mojej mocy i próbuję nie zaszywać się w domu, w łóżku pod ciepłym kocykiem ( choć czasami jest to silniejsze ode mnie) . Ostatnio miałam chwilę wolnego czasu w sumie to jeden dzień, więc wpadłam na pomysł, że zrobię sesję z moją siostrą Klaudią, sesja była totalnym spontanem w parę minut ogarnęłyśmy makijaż, stylizacje i nawet fryzurę. Miejsce również na totalnym spontanie bo u mnie w mojej małej miejscowości, spakowałam sprzęt i wyruszyłyśmy robić zdjęcia, zabrałyśmy jeszcze z nami 2 siostrę Basie, która pomagała nam przy trzymaniu blendy ( spisała się na medal ) ! Jednakże, zapomniałam, że już nie jest lato i długo jasno i to światło nie za bardzo nas dopieściło, poza tym no nie ukrywam sprzęt mój ma już 6 lat i też czasami odmawia posłuszeństwa ( tak tak zbieram na nowy) .Myślę, że pomimo tych warunków pogodowych i pomimo stanu technicznego coś nam jednak wyszło z tej naszej sesji .



             





         





             






             







             






             






             


makijaż&stylizacja&fryzura : Klaudia Szczęk
pozowała : Klaudia Szczęk
zdjęcia wykonałam ja :)

TUTAJ MNIE ZNAJDZIECIE ! 














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz