czwartek, 20 października 2016

sesja z HARDWOMAN Moniką Januszewską



Hejcia, dziś inaczej niż dotychczas, pokaże wam  zdjęcia z współpracy z Moniką Januszewską pewnie dobrze wam znaną HARDWOMAN with a camera !

Te zdjęcia robiłyśmy już dawno temu jakoś na przełomie marca/kwietnia, także troszkę czasu temu . Sesja była spontaniczna nie miałyśmy jakiegoś zamysłu na tą sesję, w sumie jak to u nas bywało, na SPONTANIE najlepiej ! :)
Jedyne co miałyśmy ułożone to stylizacje, Monika była w takiej kolorowej stylizacji ja zaś w takiej stonowanej ( zresztą zobaczycie zdjęcia ) .
Pogoda tego dnia była paskudna, nie było zbyt ciepło i cały czas padał deszcz, przemokłyśmy, przemarzłyśmy ale ze zdjęć ja szczególnie jestem zadowolona :) 
Co tu dużo pisać zobaczcie sami i oceńcie :*















Ja : stylizacja, makijaż oraz fotograf i obróbka -Monika 
Monika: stylizacja, makijaż oraz obróbka - Monika
Fotograf: Ja

4 komentarze:

  1. I jaka jest Monika ? Chce sie wybrać do niej na zdjecia ale sie wstydzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm jaka jest to chyba każdy musi ocenić :)
      Jeśli chodzi o fotografię jest perfekcyjna i polecam nie ma się co wstydzić na pewno wyjdą wam wspólnie piękne fotografie :)

      Usuń
  2. Jak nie ty Ala :ooo

    OdpowiedzUsuń