sobota, 17 września 2016

saturday afternoon



Hejka!!!


Obiecałam, że będę pojawiać się częściej to oto jestem, sobota wieczór to idealny dzień na pisanie posta. Tak naprawdę korzystam z ostatnich chwili wolnego, bo już niedługo nauka nauka i jeszcze raz nauka, chciało się uczyć farmacji to teraz mam za swoje. Poza szkołą musi być też praca a więc mam nadzieję, że uda mi się w tym wszystkim nie zaniedbać bloga oraz robić od czasu do czasu jakieś zdjęcia . Ostatnio założyłam ask'a żebyście tam zadawali pytania ponieważ nie zawsze mam chwilę czasu by odpisać na fanpage'u i tam ktoś pytał czy będzie konkurs, więc jeśli ktoś nie czytał mojej odpowiedzi na ask'u odpowiadam, że będzie konkurs i to nie jeden. Ale wszystko się dowiecie w swoim czasie tzn. już niebawem. Także śledźcie mnie na insta, fanpage'u oraz snapie a tam będę na bieżąco podawać informacje o konkursach :) 
W tajemnicy powiem, że jeden z konkursów rusza już niedługo. 
Pozdrawiam was cieplutko i życzę miłego weekendu, buźka ;*** 



gdzie mnie znajdziecie :

facebook
snap: a.wkrainiefoto
zadawajcie pytanka
































zdjęcia wykonane : Iphone 6s


buciki siwe: New Look 
szpilki: Deezee
spodnie: New Look
koszula: New Look































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz