czwartek, 13 października 2016

Sesja konkursowa




Agata niecały rok temu wzięła udział u mnie w  świątecznym konkursie, wygrała i zajęła drugie miejsce (sesje bez makijażystki), niestety nie udało nam się wcześniej spotkać, wiecznie nam coś wypadało jak nie moja nauka do matury to jej nauka do egzaminów.  W wakacje też nam się nie udało aż finalnie spotkałyśmy się tuż przed powrotem na studia, kiedy miałyśmy jeszcze piękne dni jesieni. Pomysłów miałyśmy mnóstwo jednakże postawiłyśmy na prostotę i naturalność zrobiłyśmy coś w formie Testów, i wyszło moim zdaniem genialnie ponieważ Agata ma bardzo piękne niebieskie oczy oraz bardzo ładne rysy twarzy.
Sami oceńcie :*

https://www.youtube.com/watch?v=iBYOl-HpPRM

















zdjęcia, stylizacja oraz lekki makijaż wykonałam ja :)

gdzie mnie znajdziecie?

FACEBOOK/INSTAGRAM/TUMBLR

1 komentarz: