piątek, 19 lutego 2016

Przychodzi taki moment w naszym życiu, że musimy sobie powiedzieć dość! Dość życia przeszłością, dość biegania za kimś kto tak naprawdę, traktuje nas jak zabawkę , jak przedmiot bez uczuć.  Musimy zacząć myśleć tez o sobie nie tylko o kimś kto tak naprawdę nie jest tego wart. Ostatnio pani Hardwoman, poleciła mi dobrą książkę, jak spojrzałam na tytuł słabo chciałam ja czytać myślałam ze to jakieś romansidło a tymczasem to była książka psychologiczna pt: " Nie zależy mu na Tobie". Przyznam się szczerze nie lubię czytać książek, ale co miałam robić chora w domu, mogłam się pouczyć ale wiadomo wszystko lepsze od nauki, wiec zaczęłam czytać te książkę i byłam pod wrażeniem jaka ona jest fajna. Po przeczytaniu tej książki a było to o jakieś 4:40, ułożyłam sobie w głowie dużo spraw, postanowiłam ze koniec z bieganiem za ludźmi skoro im na tobie nigdy nie zależało i zależeć nie będzie, muszę odpuścić jeśli kiedyś będą chcieli to się odezwać to napiszą, zadzwonią, zaproszą gdzieś ale już nie będę za nimi latać, to nie ma sensu . 

A co do sesji to z Anią umawiałyśmy się już parę razy, raz mi nie pasowało raz jej coś wypadało ale finalnie spotkaliśmy się w poniedziałek. Początkowo miała się odbyć sesja z jej chłopakiem lecz chłopak odmówił, i spotkałyśmy się same. W poniedziałek rano przyjechałyśmy na Wały Chrobrego i obydwie chore robiłyśmy zdjęcia, myślę ze jak na 1 sesje zdjęciowa Ani to poradziła sobie znakomicie. :)
























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz