niedziela, 7 lutego 2016

Łatwo jest usunąć ludzi z naszego życia, ale gorzej jest z wyrzuceniem ich z serca oraz głowy, bo jest tyle wspaniałych wspomnień z nimi związanych, lecz nie wszystko i nie wszyscy są dobrzy dla nas samych. Spotykamy na swojej drodze dusze, które po pewnym czasie nas niszczą, obciążają, ograniczają i wtedy jest to znak, że trzeba to skończyć. Człowiek musi widzieć co robi źle i czym rani drugiego człowieka. Czas zawsze pokazuje kto zasługuje na nasze zainteresowanie a kogo obecność trzeba ograniczyć. W dzisiejszym świecie trzeba być egoistami, bo w tym tempie życia nie można pozwolić sobie na straty tego czasu. Prawdą jest to, że w życiu lista znajomych kurczy się z roku na rok. Nikt nie jest na zawsze...

Na zdjęciach Iza, Mama z bloku zapraszam na jej bloga :)
Na zdjęcia Iza pomalowała się sama podobnie było z jej stylizacją, była to jej pierwsza sesja, uważam że poradziła sobie świetnie zresztą sami zobaczycie.
Plener jaki wybrałyśmy to początkowo była Filharmonia, następnie dach na Galaxy a na sam koniec był Deptak. Tak się zastanawiam czy są w Szczecinie jakieś dobre miejsca na zdjęcia? Znacie jakieś fajne? Może coś mi poradzicie? Ja przez ten weekend rozłożyłam się bardziej prawie straciłam głos także nie wiem jak to będzie w tym tygodniu z tymi sesjami ale postaram się wyleczyć i wykonać umówione sesje. A tymczasem idę odpoczywać i zapraszam do oglądania i komentowania zdjęć, Dobranoc :*































1 komentarz:

  1. Juhuuu świetnie! Trzeba ten dzień kiedyś powtórzyć:) Jak coś to u mnie dzisiaj pojawi się wpis jak to wygląda z mojej perspektywy :D
    www.mamazbloku.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń