poniedziałek, 5 listopada 2018


Pora tutaj do was wrócić!

Wiem wiem często tak mówię i znikam, ale tym razem chciałabym zostać tutaj na dłużej ...

Nie będę zanudzać was opowieściami co tam u mnie tylko historiami miłości, uczuć i emocji a więc jeśli jesteście zainteresowani to zapraszam do moich historii pisanych kadrami 

Jednak na początek pokaże się Wam trochę, dla moich stałych obserwatorów od lat, że w zasadzie dużo się nie zmieniłam dalej jestem blondynka o niebieskich oczach kochająca swoją pasje ponad życie ale jedno się zmieniło już nie mieszkam w mojej małej niemieckiej  wioseczce a w mieście może nie jakimś ogromnym jak Warszawa czy Berlin ale dużo większej miejscowości niż w wcześniej ... 

Nie przedluzajac bo nie o tym tutaj chcialam..

Sesje tą wykonała mi moja młodsza siostra Basia czy można to nazwać sesja? A no nie wiem generalnie było to coś na zasadzie spontanu o 21 w wakacje 😄

Mam nadzieje, że spodoba Wam się tutaj i zostaniecie na dłużej ☺️

Alicja 🌿




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz