czwartek, 15 lutego 2018

MIŁOŚCI Z MAMUSIĄ - WIKTORIA I NELA


Co prawda nasza sesja ma świąteczny klimat, ale nie mogłam jej opuścić tutaj na blogu ponieważ nawet połowy z tego co udało nam się stworzyć  Wam nie pokazałam. Nelunia to moja ulubienica od pierwszej naszej sesji jest tak cudownym i energicznym dzieckiem, że nawet jak się obraża to jest słodka. A propos sesji z dziećmi, sesje z dziećmi to duże wyzwanie, wszystko zależy od tego czy wstały prawa czy lewa nogą, czy sa tzw aniołkami czy diabełkami, czy bedą z nami współpracowac czy tez bedą nam uciekać. Na sesji z dziećmi mozna wychwycić duzo emocji, radość, płacz, foch, zdziwienie, zamyślenie i wiele wiele innych.. 
Przy tych małych bądź dużych istotkach trzeba miec duzo cierpliwości i empatii, ja chyba dzięki temu ze od najmłodszych lat mam styczność z dziećmi uwielbiam z nimi pracować, bawić się czy tez dyskutować  ❣️ 
Mam brata duzo młodszego, pracowałam jako niania i nie uwierzycie ale przez całe gimnazjum i liceum mówiłam ze bede chciała byc przedszkolanka, ja po prostu kocham wszystkie dzieci te grzeczne i te niegrzeczne WSZYSTKIE ❣️
Chociaż moje drogi potoczyły się zupełnie inaczej, to nie żałuje cieszę sie ze łącze moją milosc do dzieciaków z moja pasja ❤️ 

Przy tym naszym spotkaniu odkryłam też jak piękna i fotogeniczna jest Wiktoria (mama Nelci) czego nie odkryłam za pierwszym razem i strasznie tego żałuje, nie bede przedłużać zapraszam do naszej fotograficznej historii pisanej emocjami ❤️

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


kiedy Nelcia byla juz zmeczona poszla ogladac bajeczki a jej mamusia skorzystala i zrobilysmy piekne portrety :)

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

































































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz