wtorek, 15 sierpnia 2017

KAROLINA STYS II STREET FASHION



         Blokowanie i usuwanie ze znajomych, ale czy usuwanie też z życia?

Ostatnio poznałam takiego człowieka na pozór bardzo szczery, ale wiadomo pozory mylą, zawsze mówił mi, że nie rozumie ludzi którzy kłamią nie rozumie ludzi którzy tchórzą a już tym bardziej ludzi, którzy nie potrafią sobie czegoś wyjaśnić w 4 oczy, tylko blokują bądź usuwają Cię ze znajomych, jak już wcześniej napisałam pozory mylą ten człowiek zachował się zupełnie tak samo ...
Ale nie o tym tutaj, czy uważacie, że jak kogoś zablokujecie np;. na facebook'u to ten ktoś zniknie w danej chwili z waszej pamięci? Wszystkie dobre jak i złe chwile prysną niczym bańka mydlana ? Dużo osób myśli, że jak zablokuje swojego byłego chłopaka/dziewczynę bądź osobę która wyrządziła mu jakąś krzywdę, to już nigdy więcej o niej nie pomyśli i wszystkie wspomnienia pójdą w dal.
Nie mówię, że nigdy w życiu tak nie zrobiłam czy tak też nie pomyślałam, bo każdy ma prawo robić co chce i myśleć co chce, każdy ma prawo popełniać błędy..
Ale zastanówmy się, czy naprawdę te wspomnienia znikają ? Czy naprawdę dzięki temu, że kogoś zablokujemy bądź usuniemy ze znajomych to usuniemy go z życia ?
I czy naprawdę chcemy zapomnieć tak bardzo o tym kimś..
Dzisiejsze czasy są przykre ale nikt już tego nie zmieni, ludzie załatwiają sprawy przez komunikatory, mówią o ważnych sprawach przez rozmowę na fejsie czy też na innych portalach społecznościowych, nie wyjaśniają sobie niczego realnie tylko czytają i piszą wiadomości, a kiedy ktoś napisze coś co im się nie podoba usuwają Cię ze znajomych bądź blokują i wtedy myślą, że usunęli Cię z życia.

Miało być krótko i na temat ale wena mnie pochłonęła, post już dawno powinien się pojawić, zdjęcia juz dawno obrobione ale niespodzianka, którą dla Was szykowałam niestety nie chce się wgrać cały czas są z nią jakieś problemy a raczej nim, pomyślałam, że post nie może czekać, pewnie chcecie zobaczyć już te efekty z sesji z Karoliną więc post ze zdjęciami dodam teraz a NIESPODZIANKĘ jak w końcu się doda (mam nadzieję, że niebawem) 




             






             






             




             




           




zdjęcia wykonałam : JA
pozowała: Karolina Styś
asystentka: Kamila Wykowska




TUTAJ TEŻ JESTEM 

 













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz