poniedziałek, 12 czerwca 2017

Wracam do was



Dawno mnie tutaj tutaj nie było oj dawno, praktyki, egzaminy multum obowiązków.
Szczerze przyznam się, że myślałam praktyki luz co ja tam będę robić, pewnie się będę nudzić ..

A tymczasem po praktykach wracałam do domu tak zmęczona, że jedyne o czym marzyłam to o jedzonku, kąpieli i łóżeczku, myślałam też, że wykonam sporo sesji niestety udało zrealizować mi się tylko i wyłącznie jedną ;c
tuż po praktykach na powrocie powitały mnie zaliczenia także wleciała nauka po nocach, od środy jak dobrze pójdzie mam wakacje także wracam z pełną parą!!!
Na dniach dodam zaległości i będę się starała być bardziej systematyczna (no spróbuje)
A zdjęcia poniżej wykonał Rafał
polecam 
https://www.facebook.com/neatnessphoto/





















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz