poniedziałek, 17 kwietnia 2017

Alkopoligamia street

Hejka

Wiem, że ostatnio jest mnie mało, ostatnie kilka miesięcy dało mi porządnie w kość, można powiedzieć, że prawie obróciło moje życie o 180 stopni. Te ostatnie ciężkie miesiące pokazały mi na kogo tak naprawdę mogę liczyć i dało mi wiele lekcji, dzięki nim stałam się znacznie silniejsza i zaczęłam doceniać każdy dzień i każdą chwilę. Postanowiłam sobie dużo rzeczy postawiłam sobie nowe cele o których wiem tylko i wyłącznie ja i będę robić wszystko by je spełnić, skrycie powiem, że mam czas do końca roku także nie zostało tak mało ale też nie dużo :)

Co do zdjęć to pełen spontan z Klaudią - moją siostrą, niestety zdjęcia nie wyszły tak bardzo szałowo bo mój sprzęcik powoli odmawia mi posłuszeństwa, ale co się dziwić ma już trochę lat, więc ma prawo się psuć, lecz mam nadzieję że wam się spodobają, zapraszam do obejrzenia :)





             



  



             






             









             






             










             






             






             





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz