poniedziałek, 23 maja 2016


Hejka!
Zupełnie inaczej niż zwykle, teraz trochę mnie. Nie wiem czy będę tak robić, że będę od czasu do czasu wrzucać mnie jak myślicie jest to dobry pomysł ?
Dawno mnie tutaj nie było, tyle bym chciała napisać i nie wiem zupełnie od czego zacząć...
Jak to mówią najlepiej od początku :D
Tak więc na samiuśkim początku, chciałam wam podziękować za to, że jesteście i choć mnie tu dawno nie było to wy i tak zaglądaliście, pytaliście co tam u mnie i wgl.
Matury, zakończone jednak nic w nich trudnego kosztują nas tyle nie potrzebnego stresu.
Ustne poszły wspaniale nawet się tego nie spodziewałam, a na wyniki pisemnych muszę troszkę poczekać. U mnie ogólnie dobrze, ruszam z powrotem z sesjami, także śmiało można pisać i się umawiać!
Chce zupełnie nowe wyzwania, zupełnie nowe pomysły na sesje chce nowości!!!

A te zdjęcia niżej to spontaniczny wypad z Basią ( moją młodszą siostrzyczką) na spacer.
Kochani, tak jak mówię czekam na chętnych na sesje :* 

A dziś życzę miłego słonecznego dnia! :** 









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz